به اطلاع علاقه‌مندان شرکت در آزمون پایان دوره‌ی آموزش نجوم در تابستان سال جاری می‌رساند آزمون مذکور در تاریخ ۲۷ مهرماه سال جاری و همزمان با یکصد و شانزدهمین باشگاه نجوم مشهد در دبیرستان فاتح واقع در کوی آب و برق، میدان هشت شهریور (میدان صحیفه)، خیابان هنر، مقابل اداره برق برگزار خواهد شد. به پذیرفته‌شدگان در این آزمون (با کسب ۷۰ درصد نمره کل) گواهی گذراندن دوره اعطا خواهد گردید. مدت زمان آزمون حداکثر ۴۵ دقیقه خواهد بود و سؤالات به صورت تستی می‌باشند. آزمون ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد گردید.

6 دیدگاه در “برگزاری آزمون پایان دوره‌ی نجوم مقدماتی ۱ و ۲ (تکمیلی)

  1. آیا برای کلاس هایی که درماه رمضان بوده است هم امتحان برگذارمیشه،؟؟نجوم مقدماتی ۱

  2. با سلام
    نتایج آزمون قبلی که حدود دو سال پیش گرفته شد چه زمانی اعلام ومدارک آن تحویل داده خواهد شد.

  3. سرکار خانم فاطمه
    با سلام. بله کسانی که در کلاس های تابستان نیز شرکت داشته اند می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. اما شرکت در آزمون فقط برای کسانی که در کلاس های انجمن حضور داشته اند رایگان است و سایرین در صورت تمایل به شرکت در آزمون باید مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان در محل اخذ آزمون پرداخت فرمایند. موفق باشید.

  4. دوست گرامی جناب آقای اخباری
    نتایج هر دو آزمون اعلام شد و گواهی ها هم به دوستان تقدیم گردید. برای دریافت نتیجه می توانید با آقای نظام با شماره ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ تماس حاصل فرمایید. موفق باشید.

  5. سلام در کلاسهای تابستان ( نجوم مقدماتی یک ) شرکت کردم اما الان شرایط شرکت در آزمون نیست ایا امکانش هست در دوره های بعدی آزمون شرکت کنیم و دوره ی ازمون بعدی در چه تاریخی برگزار خواهد شد ؟

  6. جناب سها
    با عرض سلام. بله این امکان وجود دارد. زمان برگزاری آزمون بعدی مشخص نیست و ممکن است در اواخر سال جاری و یا در سال آینده آزمون دیگری برگزار شود. اخبار سایت را دنبال فرمایید. موفق باشید.

قسمت نظرات بسته شده است.