انجمن نجوم مشهد اقدام به برگزاری برنامه ی رصد عمومی در جنوب شهرستان بردسکن می‎نماید. زمان حرکت ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۱ خواهد بود. شرکت در این برنامه آزاد می باشد.افرادی که قصد دارند با وسیله‎ی نقلیه شخصی در برنامه حضور یابند بایستی حتما جهت شرکت در برنامه ثبت نام نمایند در غیر اینصورت از پذیرش عزیزانی که به هر دلیل ثبت نام نکرده‎اند معذور خواهیم بود. در ضمن تمامی مسئولیت حضور این دوستان در برنامه برعهده‌ی خودشان بوده و انجمن نجوم مشهد در قبال حوادث احتمالی هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
هزینه‎ی شرکت در برنامه برای هر شرکت کننده‌ ۴۵۰۰۰ تومان (چهل و پنج هزار تومان) می‌باشد و برای افرادی که مایل هستند با وسیله‎ی نقلیه‏ی شخصی در برنامه حضور یابند هزینه‎ی ثبت نام ۱۵۰۰۰ تومان (پانزده هزار تومان) است.

هزینه ثبت نام را به حساب شماره ۰۳۰۰۸۷۲۹۷۲۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۷۰۵۷۴۸۷۷۰  نزد بانک صادرات ایران به نام حسین قربان‌نژاد (شماره شبا: IR12 0190 0000 0030 0872 9720 04) واریز نموده و جهت شرکت در برنامه حداکثر تا ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ مشخصات کامل شناسنامه‎‌ای و کد ملی خود را به همراه شماره فیش واریزی و یا شماره پیگیری تراکنش کارت به کارت، به شماره‎ی ۰۹۱۵۵۰۸۵۷۲۴ پیامک نمایند.
لازم به ذکر است با توجه به محدودیت در تعداد شرکت کنندگان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام نموده اند.
توصیه می شود رصدگران متن اطلاعیه را با دقت تا انتها مطالعه نمایند و به تذکرات آن عمل کنند.
برنامه حرکت و شب رصد:
۱- مکان حرکت: مقابل دبیرستان حسین فاتح (محل برگزاری باشگاه نجوم مشهد) پیش بینی شده است. نشانی: انتهای بلوار هفتم تیر، بعد از میدان صحیفه (میدان هشت شهریور یا میدان هشتصد)، ابتدای بلوار هنر، روبروی اداره برق، دبیرستان حسین فاتح است.
۲- زمان حرکت: صبح روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰ است. خواهشمند است در زمان حرکت حتما فیش واریزی و یا فیش تراکنش را بهمراه داشته و به مسؤول برنامه تحویل نمایید.
زمان برگشت (رسیدن گروه به مشهد): بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ در حدود ساعت ۱۴خواهد بود.
۳- با توجه به بعد مسافت مشهد تا رصدگاه، متاسفانه امکان توقف و انتظار گروه به خاطر افرادی که دیرتر از زمان مقرر به محل حرکت می‌رسند وجود ندارد. طبق برنامه گروه باید تا قبل از غروب خورشید به محل رصدگاه رسیده باشد.
۴- نهار روز اول به عهده‌ی شرکت کنندگان است. میان وعده‌هایی در طی مسیر و در خلال زمان برگزاری رقابت توسط تیم اجرایی توزیع خواهد شد. برای برنامه رصدی نیز امکانات شام و صبحانه، چای و آبجوش تدارک دیده شده است.
۵-  همراه داشتن چراغ‌قوه با نور امن نجومی (ترجیحا قرمز) به همراه چند عدد باتری اضافه توصیه می‌گردد.
۶-  لازم است هر شرکت‌کننده لوازم زیر را به همراه داشته باشد:
– یک عدد لیوان
– لباس گرم (حداقل ۲ دست)
– زیرانداز سبک
– یک تخته پتوی مسافرتی
– کیسه خواب (اختیاری)
– داروهای خاص موردنیاز
– لوازم مورد نیاز پیشنهادی که تامین آن به عهده‌ی شرکت کنندگان است:
نهار سبک و به حد کافی (پذیرایی عصرانه توسط برگزارکنندگان درنظر گرفته شده است)، تنقلات بدون ضایعات، لباس گرم، زیر انداز، نقشه‌ی آسمان، مدرک شناسایی، دفترچه‌ی بیمه، داروهای ضروری مورد استفاده. همچنین اگر دارای چادر مسافرتی هستید و به همراه خواهید داشت به مسئولین برنامه در پیامک خود با ذکر نوع چادر اعلام بفرمایید.
۷- هیچ یک از افراد حاضر در برنامه مجاز به استعمال دخانیات (از هر گونه ) در ملاء عام نیستند.
۸- استفاده از وسایلی که برای دیگران ایجاد مزاحمت می نماید ممنوع است. لیزر آسمان، چراغ قوه‌‌ با نور غیراستاندارد و شدید، دستگاه‌های پخش موسیقی (بدون استفاده از هدفون) از مصادیق این مورد است.
۹- تمامی شرکت کنندگان در تمام مدت برگزاری برنامه از آغاز تا پایان، ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند.
۱۰- هر یک از شرکت کنندگان در صورت بروز مشکل اضطراری و فوری می‌توانند با آقای مهندس قربان نژاد با تماس حاصل فرمایند.
کمیته‌ی برگزار‌کننده‌ی برنامه سفری دلنشین و رصدی زیبا را برای کلیه‌ی شرکت‌کنندگان محترم آرزو دارد.

2 دیدگاه در “برگزاری رصد عمومی در جنوب شهرستان بردسکن

قسمت نظرات بسته شده است.