به اطلاع کلیه دوستان و علاقمندان می رساند انجمن نجوم مشهد با همکاری فرهنگسرای علوم و نجوم برنامه رصد دنباله‌دار پان استار را درمحل برج رادکان تدارک دیده است.
کلیه علاقمندان می توانند با شماره تلفن ۸۴۴۳۴۲۴ ( فرهنگسرای علوم و نجوم) تماس گرفته و جهت شرکت در این برنامه ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که شرکت در این برنامه رایگان می باشد و ظرفیت پذیرش محدود است. ثبت‌نام شدگان بایستی حتما یک ساعت قبل از حرکت در محل فرهنگسرای علوم و نجوم حضور بهم رسانند. حضور افراد زیر ۱۸ سال با رضایت نامه کتبی والدین مجاز خواهد بود.
حضور علاقه‌مندانی که مایلند با وسیله نقلیه شخصی در برنامه شرکت نمایند نیز بلامانع است ولی تمام مسؤولیت حضور این دسته از عزیزان برعهده خود آنان خواهد بود و انجمن نجوم مشهد و فرهنگسرای علوم و نجوم در قبال حوادث احتمالی هیچ گونه مسؤولیتی نخواهند داشت.

تاریخ برگزاری: روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۱
مکان برگزاری برنامه: برج نجومی رادکان – چناران
مکان حرکت به سمت محل رصد: بوستان کوهسنگی، فرهنگسرای علوم و نجوم (طبقه فوقانی بازارچه هنر)
ساعت حرکت از بوستان کوهسنگی: ۱۵:۰۰
مهلت ثبت نام: حداکثر روز چهارشنبه ساعت ۱۲ ظهر
شماره تلفن جهت ثبت نام: ۸۴۴۳۴۲۴ فرهنگسرای علوم و نجوم
شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ آقای نظام
به دلیل سردی هوا، همراه داشتن لباس گرم الزامی است.

4 دیدگاه در “برگزاری برنامه ویژه رصد دنباله‌دار پان استارز

  1. باسلام
    این چه جور برنامه ریزیه ، صبح اعلام می کنین ، بعد ازظهر هم حرکت می کنین . اینجور برنامه ها رو حداقل ۲-۳ روز قبلش اعلام کنید . اگر از وضعیت هوا مطمئن نیستید لااقل یک اطلاعیه قبلش بزنید که احتمال داره همچین برنامه ای اجرا بشه
    از اینکه چهارشنبه شب از این برنامه مطلع شدم بسیار ناراحتم و گلایه مند …..

  2. دوست گرامی جناب آقای صانعی/دوستان گرامی انجمن نجوم مشهد
    حق با شماست! متاسفانه به دلیل این که حمایت فرهنگسرای علوم و نجوم از برنامه رصدی نسبتا دیر قطعی شد و از طرفی نسبت به مناسب بودن شرایط جوی اطمینان نداشتیم، اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفت. ضمن تشکر از حامی محترم، تلاش خواهیم کرد از این پس برنامه‌ریزی ها سریع تر صورت پذیرد و اطلاع رسانی نیز مناسب‌تر انجام شود. مجددا از همه علاقه‌مندانی که به سبب دیر مطلع شدن از بزنامه نتوانستند در این رصد شرکت نمایند عذر خواهی می‌نماییم. گفتنی است به دلیل شرایط نامساعد جوی حاضرین در برنامه موفق به رصد دنباله‌دار نشدند!

  3. ببخشید میشه اسم کارشناس ایستگاه بازی های رایانه ای سرزمین دانایی مشهد {کوهسنگی} رو بگید؟ ممنون میشم

قسمت نظرات بسته شده است.