بدینوسیله از تمامی متقاضیان شرکت‌ در برنامه رصدی سه قلعه که برای ایشان تایید ثبت نام ارسال نشده است تقاضا می شود هر چه سریعتر با شماره ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ (آقای نظام) تماس گرفته و وضعیت ثبت نام خود را پیگیری نمایند. در صورتی که این دسته از متقاضیان مشخصات خود را کامل ننمایند به جای آن‌ها ثبت نام از سایر متقاضیان لیست رزرو به عمل خواهد آمد.

ظرفیت ثبت نام کامل شده است و سایر علاقه‌مندان به شرکت در برنامه می توانند با شرایط مندرج در اطلاعیه سایت ثبت نام نموده و با وسایط نقلیه شخصی در برنامه شرکت نمایند.
لینک اطلاعیه و شرایط ثبت نام و حضور در برنامه رصد سه قلعه:
http://www.toossky.com/?p=5205

برنامه رصد در کویر سه قلعه فردوس
تاریخ حرکت : شنبه ۲۷ تیرماه ۱۳۹۴ ( روز عید فطر)
محل و ساعت حرکت : ترمینال مسافربری مشهد – جایگاه ۱۰ راس ساعت ۹:۳۰
از همه شرکت کنندگان در این برنامه تقاضا می شود که راس ساعت در محل حضور یابند.
لوازم پیشنهادی مورد نیاز: لباس گرم بیش از حد نیاز و داشتن کفش مناسب (الزامی)، زیر انداز و پتوی کوچک و سبک، نقشه آسمان، مدارک شناسایی و دفترچه بیمه، داروهای مورد استفاده (در صورت نیاز)، دوربین عکاسی و سه پایه (در صورت دارا بودن)، چراغ قوه مناسب با طلق یا نور قرمز، دوربین دوچشمی (در صورت دارابودن)، شارژر دوربین و تلفن همراه، ناهار روز اول (ترجیحا تهیه شده از مواد غذایی که مستعد فاسد شدن در زمان کوتاه نیستند).
از به همراه داشتن وسایل غیر ضروری و اضافی و سنگین که برای حمل و نقل آن‌ها با مشکل مواجه خواهید شد خودداری فرمایید.

نکته مهم :
اغلب در کویر شب‌ها هوا بسیار سرد می شود لباس گرم زمستانی ضروری می باشد.
برای تامین روشنایی در شب رصدی فقط و فقط چراغ قوه با نور بسیار ضعیف به رنگ قرمز مجاز می باشد و استفاده از هر گونه چراغ قوه غیراستاندارد نجومی یا سایر نورهای روشن و سفید آبی و … وهمچنین نور چراغ قوه گوشی‌ها، ممنوع می باشد، حتما برای پوشاندن نور چراغ قوه یک برگ طلق قرمز به همراه چسب و قیچی کوچک به همراه داشته باشید نور چراغ قوه‌ها بایستی حتما بسیار ضعیف و به رنگ قرمز باشد.
با سپاس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *