از کلیه ثبت نام کنندگان محترم تقاضا می‌شود جهت تکمیل ثبت نام خود، ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، در محل دفتر انجمن (مکان برگزاری کارگاه) حضور به هم رسانند.

آرشیو:

انجمن نجوم مشهد قصد دارد در ادامه آموزش‌های فشرده‌ی نجوم مقدماتی، اقدام به برگزاری یک کارگاه یک‌روزه‌ی آموزش کار با تلسکوپ نماید.

این دوره در روز‌جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ (از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰) برگزار می‌شود.

در مورد زمان برگزاری جلسات رصدی، در کلاس تصمیم گیری خواهد شد.

محل برگزاری: بلوار امامت، امامت ۳۰، پلاک ۸، طبقه‌ی منهای یک (دفتر انجمن نجوم مشهد)

هزینه‌ی شرکت در دوره:

  • برای شرکت‌کنندگان در دوره‌ی فشرده‌ی آموزش نجوم مقدماتی (نجوم ۲) که در دی‌ماه ۱۳۹۴ برگزار شد: ۵۰۰۰۰۰ ریال (پنجاه‌هزار تومان)
  • برای سایر شرکت‌کنندگان: ۶۰۰۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان)

وجه ثبت نام در محل برگزاری کلاس (قبل از برگزاری اولین جلسه) دریافت خواهد شد.

ظرفیت کارگاه: ۱۵ نفر

متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ مهلت دارند تا ضمن تکمیل فرم ثبت نام زیر، تمایل خود را جهت شرکت در این دوره اعلام فرمایند و راس ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۴ جهت ثبت نام نهایی و پرداخت وجه ثبت نام در محل برگزاری دوره حضور داشته باشند. (حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تکمیل و ارسال فرم ثبت نام، پیامکی را از طرف انجمن دریافت خواهید نمود. پس از پاسخ به این پیامک ثبت نام شما قطعی خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک با شماره ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال پیغام به این شماره وضعیت ثبت نام خود را پیگیری فرمایید.)

فرم ثبت نام: (ظرفیت تکمیل شد)

برای اطمینان از برگزاری دوره (در صورت تامین حدنصاب متقاضیان)، از سایت انجمن در تاریخ پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ بازدید فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *