تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

زمان: از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۰:۳۰

مکان: رصدخانه دانشگاه فردوسی مشهد

این برنامه به ویژه، مختص کسانی است که قصد دارند با مهارت‌های رصدی و استفاده کاربردی از تلسکوپ خود، آشنا شوند. در طول برنامه با حضور رصدگران با تجربه‌ی انجمن، کار با تلسکوپ و نحوه‌ی یافتن برخی اجرام غیرستاره‌ای آموزش داده خواهد شد. همچنین سایر علاقه‌مندانی که به صورت آزاد قصد دارند در یک برنامه‌ی رصدی شرکت نمایند و با توضیحات کارشناسان انجمن با آسمان زیبای شب، بیشتر آشنا شوند نیز می‌توانند در این برنامه ثبت نام فرمایند.

هزینه ثبت نام:

  • برای عموم علاقه‌مندان: ۱۵۰۰۰۰ ریال (پانزده هزار تومان).
  • برای شرکت‌کنندگان در دوره‌ی فشرده‌ی نجوم یا کارگاه کار با تلسکوپ انجمن (برگزار شده در زمستان ۱۳۹۴) که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند: ۱۰۰۰۰۰ ریال (ده هزار تومان).

آن دسته از علاقه‌مندان محترم که طبق اطلاعیه‌ی قبلی اقدام به واریز وجه و ثبت نام نموده‌اند، در صورت انصراف، کل وجه ثبت نامی آن‌ها عودت داده خواهد شد و در صورت تمایل به شرکت در این برنامه، مابه‌التفاوت هزینه پرداختی و هزینه‌ی ثبت نام به ایشان عودت داده می‌شود.

 توضیحات ضروری:

– با توجه به احتمال سردی بیش از حد هوا در محل رصدگاه، حتما لباس گرم (کلاه، دستکش، شالگردن، جوراب و …) بیش از حد کافی به همراه داشته باشید.

– از کلیه شرکت‌کنندگان محترم تقاضا دارد هنگام حضور در محوطه دانشگاه و دانشکده پوشش اسلامیِ مد نظر ادارات دولتی را رعایت فرمایند. در غیر این صورت ممکن است انتظامات دانشگاه یا دانشکده از ورود شما ممانعت به عمل آورند. با سپاس.

– در صورتی که دارای تلسکوپ، دوربین دوچشمی، دوربین عکاسی (به همراه سه پایه) و … هستید، می‌توانید آن‌ها را به همراه خود بیاورید. اما توجه داشته باشید هنگام ورود به دانشگاه حتما با نگهبانی درهای ورودی و نیز با نگهبانی دانشکده هماهنگ فرمایید و رسیدی مبنی بر شخصی بودن وسیله‌ی رصد خود و بلامانع بودن خروج آن از نگهبانان محترم دریافت نمایید تا هنگام خارج کردن آن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

برای ثبت نام، پس از واریز مبلغ به حساب شماره ۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵

(شبا: IR97  ۰۱۲۰  ۰۲۰۰  ۰۰۰۰  ۱۵۳۵  ۷۹۴۰  ۸۵)

دارای شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۰۰۳۱۲۰

نزد بانک ملت به نام آقای احمد نظام، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید (تکمیل این فرم به منزله موافقت با موارد فوق می‌باشد و با ارسال آن تعهد خود نسبت به رعایت تمام مندرجات این اطلاعیه را اعلام می‌نمایید).

(امکان پرداخت وجه ثبت نام در محل برگزاری کارگاه وجود دارد. در این صورت ضمن تکمیل فرم ثبت نام، در بخش‌های مربوط به اطلاعات فیش پرداختی عبارت “پرداخت در محل” را درج فرمایید).

فرم ثبت نام (پایان مهلت ثبت نام)

در صورت نیاز به راهنمایی با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ و یا ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید (در صورت عدم پاسخگویی سوال خود را ارسال نمایید تا به آن پاسخ داده شود).

توجه داشته باشید که فیش واریز وجه و یا کپی آن را حتما نزد خود نگه دارید و در اولین فرصت اصل فیش یا کپی آن را در هنگام حرکت یا هنگام حضور در محل برگزاری برنامه به مسؤولین اجرایی ارائه دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *