انجمن نجوم مشهد در نظر دارد تا نخستین دوره‌ی رقابت رصدی منطقه‌ای خواجه نصیر الدین طوسی را در روز‌های بیستم و بیست ‌و ‌یکم اسفندماه سال ۱۳۹۴ و در محل برج تاریخی رادکان برگزار نمایدلذا، از علاقه‌مندان دعوت می‌شود، جهت شرکت در این رقابت، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه فرمایند.

toosi1394_s

زمان‌بندی ثبت‌نام

ثبت‌نام، تنها از طریق فرم مندرج در وب‌سایت انجمن نجوم مشهد به نشانی www.toossky.ir صورت گرفته و مهلت ثبت‌نام تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه هفده اسفند ۱۳۹۴ به شرح زیر خواهد بود:

هزینه‌ی شرکت در رقابت برای آن دسته از متقاضیانی که تا پایان روز چهارشنبه دوازدهم اسفند اقدام به تکمیل فرم اطلاعات و واریز وجه نمایند، مبلغ ۶۸۰۰۰۰ ریال معادل شصت و هشت هزار تومان، و برای آن دسته از متقاضیانی که از آغاز روز پنجشنبه سیزدهم اسفند تا پایان مهلت مقرر جهت ثبت‌نام اقدام نمایند، مبلغ ۷۸۰۰۰۰ ریال معادل هفتاد و هشت هزار تومان خواهد بود.

زمان انصراف از ثبت‌نام، تنها تا پایان ساعات اداری روز دوازدهم اسفند ۱۳۹۴ می‌باشد؛ لذا، آن دسته از متقاضیانی که ثبت‌نام خود را پس از این تاریخ انجام دهند، قادر به انصراف نخواهند بود.

 رده‌های شرکت در رقابت و انتخاب نفرات برتر

این برنامه، در چهار رده‌ی آموزشی، رقابت تلسکوپی، رقابت دوربین دوچشمی (یا تک‌چشمی) و رقابت عکاسی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است، در رقابت دو رده‌ی تلسکوپی و دوربین دوچشمی (یا تک‌چشمی)، رصدگران برگزیده به صورت مشترک انتخاب خواهند شد؛ نحوه و شرایط لازم برای انتخاب نفرات برگزیده در هر بخش، طی اطلاعیه‌های بعدی منتشر می‌گردد.

نحوه‌ی پذیرش

پذیرش متقاضیان بر اساس اطلاعات وارد شده در فرم ثبت‌نام صورت گرفته و اسامی نهایی شرکت‌کنندگان، پس از بررسی توسط تیم برگزار‌کننده‌ی رقابت، تا پایان روز دوشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۴، طی اطلاعیه‌ای بر روی وب‌سایت انجمن نجوم مشهد قرار خواهد گرفت؛ بدیهی است، وجه واریزی آن دسته از متقاضیانی که نام‌شان در لیست نهایی شرکت‌کنندگان قرار نگیرد، به حساب ایشان مسترد خواهد شد.

شرکت به صورت انفرادی بلامانع است؛ لیکن، اولیت پذیرش در هر رده از رقابت، بر مبنای زمان ثبت‌نام و شرکت به صورت گروهی (شرکت به صورت دو یا سه نفره) است.

لذا، آن دسته از متقاضیانی که فاقد هم‌گروه می‌باشند، می‌توانند تقاضای خود را در فرم ثبت‌نام وارد کرده تا پس از بررسی توسط تیم برگزار‌کننده‌ی رقابت، نام و مشخصات ایشان به فرد یا افراد متقاضی دیگرِ واجد شرایط، صرفاً معرفی شود.

لازم به ذکر است، سوابق رصدی و آشنایی متقاضیان با استفاده از ابزار رصدی، در امر پذیرش تأثیر‌گزار خواهد بود؛ لذا، ممکن است در مواردی با برخی از متقاضیان برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، تماس تلفنی برقرار گردد.

خبر مهم

انجمن نجوم مشهد مایل است اعلام نماید تا با هم‌کاری فرهنگ‌سرای علوم و نجوم، می‌تواند برای آن دسته از متقاضیانی که برای شرکت در رقابت، فاقد ابزار رصدی اند، تعدادی تلسکوپ و دوربین دوچشمی را در اختیار ایشان قرار دهد؛ لازم به ذکر است، اولویت در اختیار قرار دادن این ابزار، زمان ثبت‌نام، سابقه‌ی رصدی و مهارت استفاده از این ابزار می‌باشد.

لذا، این دسته از متقاضیان، می‌بایست در خواست خود را در بخش مربوطه در فرم ثبت‌نام وارد نمایند؛ پس از گزینش و بررسی‌های لازم، انجمن نجوم مشهد، صرفاًمعرفی‌نامه‌ای جهت استفاده از این ابزار را در اختیار این دسته از متقاضیان قرار داده تا پس از مراجعه به فرهنگ‌سرای علوم و نجوم، بتواند ابزار رصدی مربوطه را دریافت نمایند؛ بدیهی است، مسئولیت استفاده و نگه‌داری ابزار رصدی، برعهده‌ی متقاضیان دریافت آن بوده و انجمن نجوم مشهد، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صدمات احتمالی به آن را، نخواهد پذیرفت.

دستور العمل شرکت در رقابت

دستور العمل عمومی شرکت در رقابت‌های رصدی برگزار شده توسط انجمن نجوم مشهد را می‌توانید از لینک زیر دریافت فرمایید:

دستورالعمل شرکت در رقابت

تمامی متقاضیان موظف‌اند پس از مطالعه دقیق مفاد دستور العمل مذبور، اقدام به ثبت‌نام نمایند؛ لذا، انجام ثبت‌نام به منزله‌ی پذیرش آن توسط تمامی شرکت‌کنندگان بوده و رعایت تمامی مفاد آن اجباری است.

برای ثبت نام در نخستین دوره‌ی رقابت رصدی خواجه نصیر الدین طوسی، پس از واریز هزینه‌ی شرکت در رقابت به صفحه‌ی ثبت‌نام رفته و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.

اطلاعات مورد نیاز برای واریز وجه

شماره‌ی حساب: ۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵

شبا: IR97 0120 0200 0000 1535794085

شماره‌ی کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۰۰۳۱۲۰

نزد بانک ملت به نام آقای احمد نظام،

توجه داشته باشید که، فیش واریز وجه و یا کپی آن را حتماً نزد خود نگه داشته و در اولین فرصت، اصل فیش یا کپی آن را در هنگام حرکت یا هنگام حضور در محل برگزاری برنامه به مسئولین اجرایی ارایه دهید. همچنین ارائه‌ی فرم امضا شده‌ی رضایت‌نامه‌ی والدین برای افراد زیر ۱۸ سال قبل از حرکت به سمت رصدگاه الزامی می‌باشد (دریافت فرم رضایت‌نامه‌ی والدین برای افراد زیر ۱۸ سال).

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره‌‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

آقای نظام (دبیر اجرایی رقابت): ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ و ۰۹۳۰۳۷۳۷۷۶۹

ورود به صفحه ثبت نام (پایان مهلت ثبت نام)

—————————————————————————————–

12 دیدگاه در “ثبت‌نام در نخستین دوره‌ی رقابت رصدی منطقه‌ای خواجه نصیر الدین طوسی (اطلاعیه‌ی شماره‌ی ۱)

  1. با سلام. شرکت به صورت گروهی بدین معناست که دو یا چند نفر با یک ابزار رصدی در رقابت شرکت می‌کنند و تشکیل یک گروه را می‌دهند و در نهایت کل گروه مورد ارزیابی داوران محترم قرار می‌گیرد. یکی از مزایای این روند این است که فشار کم‌تری به تک تک اعضای گروه وارد می‌شود و تمرین خوبی است برای پیشرفت سریع‌تر در زمان کوتاه‌تر با برنامه‌ریزی صحیح برای یک کار گروهی. شاید یکی از معایبش (که البته به نظر ما زیاد مهم نیست) این باشد که مبلغ جایزه بین اعضای گروه تقسیم می‌شود! (: موفق باشید.

  2. سلام. برای ثبت نام گروهی هر متقاضی باید به صورت مجزا اقدام به واریز وجه، تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن نماید و در بخش نام هم‌گروه/ هم‌گروه‌ها نام و نام خانوادگی هم گروه خود را درج نماید.

  3. امکانش هست به صورت تماشاچی و صرفا برای یادگیری همراه گروه بیام ؟
    من عضو قدیمی انجمن ، عکاس و از آشنایان جناب گوهریان هستم ولی هیچ پیش زمینه ایی از مسابقه نجومی ندارم و فکر نمیکنم مهارت کافی رو برای رقابت داشته باشم و فقط میخوام بیام که یاد بگیرم
    راهنمایی کنید که چطور میشه در جوار دوستان باشم
    درضمن من چندین دوره دبیر برگزاری مسابقات رباتیک دانشگاهی ، ماراتون برنامه نویسی و استارآپ بودم شاید بتونم با همکاری در اجرا برای یادگیری استفاده کرد

  4. جناب آقای سعید مقدم. با سلام و سپاس
    برای متقاضیانی که صرفاً قصد حضور در برنامه، برای آشنایی با نحوه‌ی شرکت و برگزاری یک رقابت رصدی را دارند، بخش آموزشی در نظر گرفته شده است.
    برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در اطلاعیه درج شده‌اند تماس حاصل فرمایید.
    با سپاس مجدد

  5. بازتاب: نخستین دوره‌ی رقابت رصدی منطقه‌ای خواجه نصیر الدین طوسی – انجمن نجوم مشهد

  6. بازتاب: رقابت رصدی منطقه‌ای خواجه نصیر الدین طوسی – انجمن نجوم مشهد

قسمت نظرات بسته شده است.