در پی اتمام مهلت ثبت نام مندرج در اطلاعیه‌ی شماره‌ی ۱ و درخواست تعدادی از متقاضیان محترم به اطلاع می‌رساند مهلت ثبت نام تا پایان وقت سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ تمدید شد. ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود و اولویت با کسانی است که زودتر فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال کرده‌باشند. همچنین لیست اجرام مورد نظر برای رصد در رقابت را می‌توانید در ادامه مطلب دریافت فرمایید.

رده‌های شرکت در رقابت و انتخاب نفرات برتر: 

این برنامه، در چهار رده‌ی آموزشی، رقابت تلسکوپی، رقابت دوربین دوچشمی (یا تک‌چشمی) و رقابت عکاسی اجرا خواهد شد.لازم به ذکر است، در رقابت دو رده‌ی تلسکوپی و دوربین دوچشمی (یا تک‌چشمی)، رصدگران برگزیده به صورت مشترک انتخاب خواهند شد. 

دریافت لیست نهایی و مشترک اجرام، بین دو رده‌ی رقابت تلسکوپی و رقابت دوربین دوچشمی (یا تک‌چشمی)

  • تمامی شرکت‌کنندگان می‌بایست، توضیحات و شرایط انتخاب نفرات برگزیده در بخش رقابت رصدی که در انتهای فهرست اجرام قرار گرفته است را، با دقت مطالعه نمایند.
  • تهیه‌ی نقشه و تنظیم ترتیب رصد اجرام موجود در لیست به عهده‌ی شرکت‌کنندگان محترم می‌باشد.
  • با توجه به امکان سرد شدن هوا در رصدگاه، تقاضا داریم لباس گرم (کلاه، دستکش، شال‌گردن، پتو و …) به اندازه‌ی کافی و نیز زیرانداز کم حجم به همراه داشته باشید.

• زمان حرکت: ساعت ۱۴:۳۰ پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

• محل حرکت: دفتر انجمن (واقع در بلوار امامت، امامت ۳۰، پلاک ۸، طبقه‌ی منهای یک).

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ (آقای نظام) تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *