post

مدرسه تابستانی نجوم قیفاووسی ها ویژه کودکان و نوجوانان

در منطقه ای دوردست، حول ستاره ای درخشان از صورت فلکی قیفاووس سیاره ای بزرگ وجود دارد که ساکنانی هوشمند و اسرارآمیز دارد. اگر در زمین طلا و نفت ارزشمندترین کالاست، در این سیاره ی بسیار قدیمی علم و دانش بیشترین ارزش را دارد. قیفاووسی ها در طی میلیون ها سال با تلاش کنجکاوانه در پی کشف اسرار و حقایق جهان به گوشه و کنار کهکشان سفر نمودند و گنجینه هایی از معارف را نزد خود جمع کردند.
از قضا قیفاووسی ها در یکی از سفرهایشان با منظومه ی شمسی روبرو شدند که احتمال حیات هوشمند در یکی از سیارات کوچک آن بسیار بالا به نظر می رسید، بنابراین با تشکیل یک گروه عملیاتی تصمیم گرفتند تا این سیلره را از نزدیک بررسی کنند. در این سفر آنها با موجودات دو پایی آشنا شدند که باوجود ساده بودن نیازهایشان، در دوران تمدن خود تصمیمات پیچیده ای گرفته بودند.

قیفاووسی ها در سال ۱۳۹۵، یعنی هشتمین سال فعالیتشان بازهم یک مدرسه تابستانی نجوم تشکیل دادند، با این هدف که از زمینی ها یاد بگیرند و آنچه از اسرار جهان می دانند با آنها به اشتراک بگذارند.

اگر شما هم جزو کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۵ ساله ای هستید که می خواهید از ماجراهای هیجان انگیز و علمی قیفاووس با خبر شوید با مدرسه تابستانی نجوم قیفاووس همراه شوید!

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *