post

برگزاری برنامه رصد در کویر زیبای سه قلعه (ظرفیت تکمیل شد)

لطفا توجه بفرمایید: به استحضار کلیه علاقه‌مندان محترم که ثبت نام آن‌ها به صورت رزرو و در ظرفیت ویژه صورت پذیرفته بود می‌رساند با توجه به کسب حد نصاب تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت نام ایشان قطعی شده است و در برنامه میهمانی ستارگان ۲ میزبان ایشان خواهیم بود. لطفا اطلاعیه‌های بعدی سایت را در خصوص جزئیات بیشتر پیگیری فرمایید.

به اطلاع کلیه علاقه‌مندان می رساند انجمن نجوم مشهد در نظر دارد برنامه رصد به مدت یک شب در کویر سه قلعه برگزار نماید.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد می‌باشد. به کلیه علاقه‌مندان توصیه می شود توضیحات این اطلاعیه را بادقت مطالعه نمایند و سپس در صورت تمایل برای شرکت، اقدام به ثبت نام فرمایند.

Poster2_3gh_9504

مشخصات برنامه

تاریخ حرکت:

پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۵

ساعت حرکت:

ساعت ۸:۳۰ صبح

محل حرکت:

ترمینال مسافربری مشهد (آدرس دقیق در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد)

زمان برگشت به سمت مشهد:

صبح جمعه ۱۸تیر ماه ۱۳۹۵

محل برنامه رصد:

رصدگاه  ملی کویر سه قلعه (شهرستان فردوس)

هزینه ی شرکت در برنامه برای هر نفر:

تا تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۹۵:  ۱۴۵۰۰۰۰ریال (یکصد و چهل و پنج هزار تومان) – هزینه حضور با وسیله نقلیه شخصی: به ازای هر نفر ۷۰۰۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان)

از تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۹۵ تا ساعت ۲۲ روز ۱۴ تیر ۱۳۹۵:  ۱۵۰۰۰۰۰ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) – هزینه حضور با وسیله نقلیه شخصی: به ازای هر نفر ۷۰۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان)

اهم برنامه ها:

شب رصد: آموزش شناخت و یافتن صورت‌های فلکی، رصد سیارات و تعدادی از اجرام غیر ستاره‌ای، توضیح وآموزش مختصر عکاسی نجومی و کار با تلسکوپ و یافتن اجرام

صبح روز جمعه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۵: رمل نوردی در شنزارهای کویر دق محمد آباد

زمان رسیدن شرکت کنندگان به مشهد، غروب یا شامگاه جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ خواهد بود.

ثبت نام در برنامه

نحوه شرکت در برنامه:

گام اول: مطالعه دقیق ضوابط و شرایط شرکت در برنامه و سپس واریز وجه ثبت نام به حساب اعلام شده

گام دوم: تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت و تکمیل فرم رضایتنامه برای افراد زیر ۱۸ سال

پس از تکمیل ثبت نام برای شرکت کنندگانی که ثبت نام آن ها قطعی شده است حداکثر یک روز بعد پیامک یا ایمیل تایید ثبت نام ارسال می شود.

گام سوم: حضور به موقع در محل حرکت (ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵)

شماره کارت (برای واریز وجه ثبت‌نام):

۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۰۰۳۱۲۰     بانک ملت به نام آقای احمد نظام

شماره حساب:

۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵       بانک ملت به نام آقای احمد نظام

شبا:

IR97  ۰۱۲۰  ۰۲۰۰  ۰۰۰۰  ۱۵۳۵  ۷۹۴۰  ۸۵

آخرین مهلت ثبت نام:

ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۵

شماره تلفن های هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر:

۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷     آقای نظام

وسایل مورد نیاز (پیشنهادی):

لباس گرم بیش از حد نیاز، زیر انداز و پتوی کوچک و سبک، نقشه آسمان، مدارک شناسایی و دفترچه بیمه، داروهای مورد استفاده (در صورت نیاز)، دوربین عکاسی و سه پایه، چراغ قوه مناسب با طلق یا نور قرمز، دوربین دوچشمی ( در صورت داشتن تلسکوپ حتما در فرم ثبت نام نوع و مشخصات تلسکوپ قید گردد)، داشتن کفش مناسب ( الزامی).

ثبت صحیح و کامل مشخصات فردی در فرم ثبت نام الزامی است. قابل توجه اینکه شرکت کنندگان بر اساس همین مشخصات بیمه می شوند لذا مسؤولیت نقص در اطلاعات خواسته شده بر عهده شرکت کننده خواهد بود.

به دلیل محدودیت ظرفیت ثبت نام، اولویت پذیرش بر اساس روز و ساعت پرداخت وجه شرکت در برنامه و قطعی نمودن ثبت نام خواهد بود و کلیه علاقه‌مندان بایستی بعد از واریز وجه ثبت نام حتما با ثبت مشخصات خود در فرم ذیل این اطلاعیه ثبت نام خود را قطعی نمایند در غیر اینصورت از افراد جایگزین دعوت به عمل خواهد آمد.

شرکت کنندگان بایستی حتما در روز حرکت اصل فیش‌ یا فیش‌های واریزی خود را به مسؤول مربوطه تحویل نمایند.

صبحانه و ناهار روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه به عهده‌ی خود شرکت کنندگان می‌باشد (بدیهی است با توجه به گرمای هوا، از به همراه داشتن غذاهایی که مستعد فساد هستند خودداری شود) و از شرکت کنندگان با یک وعده شام سبک در شامگاه ۱۷ تیرماه و صبحانه و ناهار روز ۱۸ تیر ماه پذیرایی خواهدشد.

حضور افراد زیر ۱۸ سال (متولدین ۷۷ و بعد از آن) فقط با شرط همراهی یکی از اعضای درجه یک خانواده و یا رضایت کتبی والدین امکان پذیر خواهد بود. این دسته از علاقه‌مندان بایستی فرم مورد نظر را از لینک زیر دانلود نموده و پس از چاپ به امضای والدین خود برسانند و در روز حرکت به مسؤول مربوطه تحویل نمایند در غیر این صورت از حضور ایشان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فرم رضایت نامه شرکت در برنامه رصدی

 توصیه می‌شود حداقل یک ساعت قبل از حرکت در محل اعلام شده برای سوار شدن به اتوبوس حضور یابید. برگزار کنندگان برنامه نسبت به شرکت‌کنندگانی که در زمان مقرر به محل حرکت نمی‌رسند هیچ گونه مسؤولیتی ندارند.

در صورت نیاز به مصرف دارو یا داشتن شرایط جسمی نامناسب و یا بیماری‌های خاص بایستی حتما درهنگام ثبت نام اعلام نمایید.

 قابل توجه کلیه شرکت کنندگانی که برای اولین بار در برنامه های رصدی شرکت می کنند: از زمان  استقرار در محل رصد گاه تا صبح روز بعد در کویر خواهیم بود در محل رصدگاه سرویس بهداشتی صحرایی موجود است ولی سایر امکانات رفاهی مناسب در اختیار نخواهد بود لذا پیش بینی های لازم را مد نظر قرار دهید. به دلیل محدودیت ظرفیت صندوق اتوبوس، حتما از آوردن لوازم وتجهیزات اضافی که نیاز به فضای زیادی دارند خدداری نمایید. جابجایی و حمل و نقل وسایل و تجهیزات به عهده‌ی خود شرکت کننده می‌باشد.

 شرکت افرادی که قصد دارند با وسیله‌ی نقلیه شخصی در برنامه حضور یابند بلامانع است ولی بایستی حتما جهت شرکت در برنامه ثبت نام نمایند (هزینه‌ی ثبت نام این دسته از افراد به ازای هر نفر هفتاد هزار تومان است) و همچنین تمامی مسؤولیت‌ها (درقبال حوادث احتمالی و …) با خود ایشان است و انجمن نجوم مشهد در قبال حوادث احتمالی مسؤولیتی ندارد. از ورود افرادی که به هر دلیل ثبت نام ننموده باشند به محل رصد گاه ممانعت به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است که شرکت‌کنندگان بایستی پس از واریز وجه با ثبت مشخصات خود در فرم ثبت نام که در ذیل این اطلاعیه آمده است ثبت نام خود را قطعی نمایند. پس از تکمیل ثبت نام برای شرکت کنندگانی که ثبت نام آن ها قطعی شده است حداکثر یک روز بعد پیامک یا ایمیل تایید ثبت نام ارسال می شود. در صورت عدم دریافت حتما با مسؤول برگزاری برنامه تماس حاصل فرمایید.

از شرکت کنندگان محترم اکیدا تقاضا می‌شود شئونات اسلامی را از زمان حرکت، در طول برنامه و تا پایان آن کاملا رعایت فرمایند. روشن کردن آتش در محل، دور شدن از محل برگزاری برنامه و گروه، پخش موسیقی با صدای بلند، استفاده از چراغ‌قوه با نور شدید و مزاحم، عکاسی با فلاش بدون اعلام قبلی و استفاده از پوشش‌های نامتعارف در طول برنامه ممنوع می‌باشد. همچنین شایسته است برای ایجاد محیطی آرام و سفری لذت‌بخش، از قوانین و برنامه‌هایی که توسط تیم اجرایی اعلام می‌شوند پیروی نماییم. در صورت موافقت با موارد فوق، فرم زیر (فرم ثبت نام) را تکمیل و با ارسال آن تعهد خود نسبت به رعایت تمام مندرجات این اطلاعیه را اعلام فرمایید.

از کلیه شرکت‌کنندگان گرامی تقاضا دارد در روزهای پایانی مهلت ثبت نام و به ویژه یک روز مانده به حرکت، حتما سایت انجمن را برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعیه‌های تکمیلی بعدی ملاحظه فرمایند.

در صورت نامساعد بودن شرایط جوی (غبار شدید و یا ابری بودن آسمان با استعلام از هواشناسی) و لزوم لغو برنامه، موضوع در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد. بدیهی است وجه ثبت نامی دریافتی از هر شرکت‌کننده به شماره حساب و یا کارت ایشان واریز خواهد شد. بنابر این مجددا از کلیه شرکت‌کنندگان گرامی تقاضا دارد در روزهای پایانی مهلت ثبت نام و به ویژه یک روز مانده به حرکت، حتما سایت انجمن را ملاحظه فرمایند.

جهت آشنایی بیشتر با برنامه، گزارش برگزاری برنامه رصدی سه قلعه در تیرماه ۱۳۹۴ را ملاحظه فرمایید. (گزارش)

فرم ثبت نام (پایان مهلت ثبت نام)

(با تکمیل و ارسال فرم ثبت نام تعهد خود مبنی بر رعایت تمامی بندها و توضیحات این اطلاعیه را اعلام می‌فرمایید)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *