لطفا به تاریخ به روز رسانی این پست توجه نموده و در صورت اضافه شدن مطالب آن، موارد را به دقت مطالعه فرمایید. جزئیات بیشتر برنامه در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی می گردد.

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است و به تقاضایهایی که از این پس ارسال گردد ترتیب اثر داده نمی شود. فرم زیر به منظور رفع نقص مشخصات شرکت کتندگانی که قبلا ثبت نام نموده اند در سایت قرار دارد.

زمان: ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۳۸۸

مکان برگزاری: رصدگاه ملی سه قلعه

هزینه ثبت نام: ۳۵۰۰۰ تومان (علی الحساب) با احتساب هزینه اتوبوس مشهد – سه قلعه، ۲۰۰۰۰ تومان (علی الحساب) برای شرکت کنندگانی که در سه قلعه به کاروان ملحق می گردند.

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۰۳۲۹۴۶۸۸۵ به نام آقای محمد کفشدار گوهریان

شماره حساب: ۰۱۰۰۲۰۱۱۵۲۰۰۶ سیبا ملی، به نام آقای محمد کفشدار گوهریان

توجه: در صورت عدم پذیرش احتمالی وجه واریزی مسترد خواهد شد.


اطلاعاتی در مورد بخش رقابتی:

رقابت در ۳ رده انفرادی (۱ رصدگر با ۱ ابزار)، ۲نفره (۲ رصدگر با ۱ ابزار) و تیمی (حداقل ۳ و حداکثر ۴ رصدگر با ۲ ابزار) صورت می گیرد. در رده تیمی اگر دو تیم تعداد اجرام مساوی کسب نمایند تیمی که تعداد رصدگر آن بیشتر است بعنوان برنده مشخص می شود. در پایان موارد زیر بعنوان برگزیدگان رقابت اعلام می گردند:

• نفر یا گروه ۲ نفره برگزیده دوربین دو چشمی

• نفر یا گروه ۲ نفره برگزیده تلسکوپی

• تیم برگزیده

توجه: فهرست اجرام رقابت صوفی بر مبنای حداقل قطر دهانه ۱۵۰ میلیمتر تلسکوپ و ۱۰۰ میلی متر دوربین دوچشمی تهیه گردیده است. با این حال امکان شرکت برای دوربین های دوچشمی با گشودگی دهانه بیش از ۵۰ میلی متر و تلسکوپ های با گشودگی دهانه بیش از ۱۰۰ میلی متر فراهم می باشد.

توجه: افرادی که مایلند بصورت گروه دونفره شرکت کنند ولی هم گروه ندارند می توانند در فیلد “موارد خاص” ذکر نمایند تا پس از بررسی فرم ها در صورت امکان برای آن ها هم گروه مناسب انتخاب گردد.


مشاهده قوانین برنامه

دریافت لیست اجرام


33 دیدگاه در “ثبت نام، قوانین و فهرست اجرام رقابت رصدی منطقه ای صوفی

  1. سلام.
    در صورتی که مایل باشید ، ما می توانیم از این پس برنامه های رصدی شما را در سایت رصدگاه اطلاع رسانی کنیم.
    تنها کافی است خبر برنامه را برای ما ایمیل نمایید.
    با سپاس

  2. با سلام من می خوام برای کسب تجربه در مسابقه رصدی صوفی حضور داشته باشم و نمی خوام در مسابقه شرکت کنم چون هنوز تازه کارم . می تونم حضور داشته باشم و چه مبلغی باید پرداخت کنم؟ ممنون بای

  3. آیا برای اعضا هرگروه باید فرمی جداگانه پرشود اسامی اعضا گروه را کجا بنویسیم؟ایا بصورت ۴نفره می شودشرکت کرد راهنمایی کنید

  4. درود.
    پاسخ آقای Ali: هزینه رصد آزاد، آموزشی و رقابتی یکسان است. شما می توانید در بخش آموزشی شرکت نمایید.
    پاسخ آقای امیر: یلی هر یک از اعضای گروه بایستی فرم را پر نموده و در فیلد “نام هم گروه” بایستی نام سایر اعضای گروه را بنویسند.

  5. برگزاری به صورت گروهی بهترین کار ممکن بود که انجام شده
    از همه خواهشمندم سعی کنن به صورت گروهی شرکت کنن
    ممنون

  6. سلام
    این حد نصاب برنامه ها چند نفره که برنامه ها همش داره به دلیل نرسیدن تعداد نفرات به حد نصاب لغو می شه؟

  7. سلام و البته درود بر شما. استفاده از نوت بوک و نرم افزار شب پر ستاره مجاز است؟ و اینکه چه جوایزی و برای چه نفراتی در نظر گرفته اید؟

  8. درود.
    استفاده از لپ تاپ و نرم افزار های آسمان نما بدلیل تولید نور مزاحم برای سایر کروه ها مجاز نیست.
    جوایز رقابت در دومین اطلاعیه اعلام می گردد
    با دوربین ۷۰*۱۵ نیز حداقل ۱۰۰ جرم قابل رویت است.
    پیروز باشید

  9. سلام.خسته نباشید.بی زحمت اجرام رقابت رو سریع تر اعلام کنید تا برای بررسی اجرام وقت داشته باشیم.راستی مثلا اگر فقط ۳ نفر در رقابت با دوربین دوچشمی شرکت کنند باز هم دوچشمی ها و تلسکوپ ها تفکیک می شوند؟یعنی حد نصاب نداره؟

  10. با سلام ما از بیرجند می خوایم تو مسابقه شرکت کنیم بعد از ثبت نام باید به کجا مراجعه کنیم نحوه حرکت چطوریه؟اصلا میشه از شهر های دیگه هم توی مسابقه شرکت کرد
    با تشکر

  11. پاسخ آقای امیر:
    درود. بله شما می توانید از بیرجند شرکت نمایید و در سه قلعه به کاروان ملحق شوید. هزینه ثبت نام برای شما که از اتوبوس مشهد به سه قلعه استفاده نمی نمایید کمتر است. بایستی فرم ثبت نام را پر کنید و علی الحساب مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان واریز نمایید.

  12. اندیشه من برای شرکت نکردن افراد غیر حرفه ای ولی علاقه مند به رصد در اینطور گردهمایی ها این است که..گران است…..

  13. با سلام میخواستم بدونم چون ما از شهر دیگری می خوایم تومسابقه شرکت کنیم دقیقا درچه تاریخی وچه ساعتی باید درسه قلعه باشیم زمان اضافه شدن ما به سایرگروه ها کی باید باشه؟
    باتشکر

  14. با سلام .افراد از شهر های دیگه هم می تونن شرکت کنن؟ اگر میتونیم اگه بخواییم در بیرجند به کاروان ملحق شویم چقدر باید پول به حساب بریزیم؟

  15. پاسخ آقای امیر:
    احتمالا حوالی ظهر روز بیست و هشتم. این زمان در اطلاعیه نهایی برنامه اعلام می شود.
    پاسخ خانم نگین:
    امکان پیوستن به کاروان تنها در شهر سه قلعه وجود دارد که در این صورت هزینه ۲۰۰۰۰ تومان است. اما در صورتی که مایل به پیوستن به کاروان در مسیر حرکت اتوبوس های مشهد سه قلعه باشید (مشهد، ملک آباد، رباط سنگ، تربت حیدریه، فیض آباد، یونسی، بجستان، فردوس، سه قلعه) بایستی ۳۵۰۰۰ تومان را واریز نموده و تنها در زمان و مکانی که به شما اعلام خواهد شد سوار اتوبوس ها شوید.

  16. سلام خسته نباشید
    می خواستم بدونم روز بیست و هشتم می تونیم روزه بگیریم یا قبل از ظهر از حد ترخص خارج میشیم

    ممنون

  17. سلام – من دیر مطلع شدم که برنامه رصدی صوفی را دارید.و نتوانستم ثبت نام کنم.امکانش هست از طریق ایمیل برنامه های جذابتان را برایم ایمیل کنید؟

قسمت نظرات بسته شده است.