برنامه‌ی رصدی به دلیل شرایط نامساعد جوی (که تا روز پیش به طور واضح توسط سازمان‌های هواشناسی پیش‌بینی نشده بود) این برنامه لغو شد. مبلغ ثبت نامی به شرکت‌کنندگان عودت داده خواهد شد.

آرشیو:

تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴

زمان: از ساعت ۱۷ الی صبح روز ۱۹ آذر ۱۳۹۴

مکان: برج تاریخی رادکان

 

chenaran-radkan

هزینه ثبت نام:

– در صورت حضور با وسیله نقلیه شخصی:  ۴۵۰۰۰۰ ریال (چهل و پنج هزار تومان)

– در صورت تمایل به استفاده از وسیله ایاب و ذهاب:

       – تا تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۴: مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان). این متقاضیان بایستی برای حرکت از مشهد به سمت رادکان راس ساعت ۱۵:۰۰ در محل میدان آزادی (فلکه پارک)، روبه‌روی رستوران رویال طلایی حضور داشته باشند.

       – از تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۴ تا ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴: مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان). این متقاضیان بایستی برای حرکت از مشهد به سمت رادکان راس ساعت ۱۵:۰۰ در محل میدان آزادی (فلکه پارک)، روبه‌روی رستوران رویال طلایی حضور داشته باشند.

مهلت ثبت نام: سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ساعت ۱۲:۰۰ (با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش، اولویت با متقاضیانی است که پس از واریز وجه، فرم ثبت نام را زودتر تکمیل و ارسال کرده باشند).

زمان حرکت از مشهد: ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴

محل حرکت از مشهد: میدان آزادی (فلکه پارک)، روبه‌روی رستوران رویال طلایی

توضیحات ضروری:

– به منظور کاهش هزینه ثبت نام، امکان حضور در برنامه با وسیله نقلیه شخصی فراهم شده است. تیم اجرایی ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ از میدان آزادی (فلکه پارک) به سمت رادکان حرکت خواهد کرد. شرکت‌کنندگانی که با مسیر آشنایی ندارند می‌توانند راس این ساعت با وسیله نقلیه خود در محل میدان آزادی (فلکه پارک) روبه‌روی رستوران رویال طلایی حضور داشته باشند.

– کلیه‌ی شرکت‌کنندگان تحت پوشش بیمه حوادث می‌باشد.

– در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌نمایید حتما آن را به همراه داشته باشید. پیشنهاد می‌شود دفترچه بیمه خود را نیز به همراه داشته باشید.

– پذیرایی میان وعده شامل چای، نسکافه و خرما و نیز پذیرایی شام (سبک) به عهده تیم اجرایی می‌باشد.

– از شرکت کنندگان محترم اکیدا تقاضا می‌شود شئونات اسلامی را از زمان حرکت، در طول برنامه و تا پایان آن کاملا رعایت فرمایند. روشن کردن آتش در محل، دور شدن از محل برگزاری برنامه و گروه، پخش موسیقی با صدای بلند، استفاده از چراغ‌قوه با نور شدید و مزاحم، عکاسی با فلاش بدون اعلام قبلی و استفاده از پوشش‌های نامتعارف در طول برنامه ممنوع می‌باشد. همچنین شایسته است برای ایجاد محیطی آرام و سفری لذت‌بخش، از قوانین و برنامه‌هایی که توسط تیم اجرایی اعلام می‌شوند پیروی نماییم.

– در صورتی که دارای تلسکوپ، دوربین دوچشمی، دوربین عکاسی (به همراه سه پایه) و … هستید، می‌توانید آن‌ها را به همراه خود بیاورید.

– با توجه به سردی هوا، لباس گرم، بیش از حد کافی، به همراه داشته باشید.

– در صورت نامساعد بودن شرایط جوی و لزوم لغو یا تغییر تاریخ برنامه اخبار سایت را دنبال فرمایید. در صورت لغو برنامه وجه ثبت نامی عودت داده خواهد شد.

برای ثبت نام، پس از واریز مبلغ به حساب شماره ۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵

(شبا: IR97  ۰۱۲۰  ۰۲۰۰  ۰۰۰۰  ۱۵۳۵  ۷۹۴۰  ۸۵)

دارای شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۸۰۰۳۱۲۰

نزد بانک ملت به نام آقای احمد نظام، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید (تکمیل این فرم به منزله موافقت با موارد فوق می‌باشد و با ارسال آن تعهد خود نسبت به رعایت تمام مندرجات این اطلاعیه را اعلام می‌نمایید).

فرم ثبت نام  (پایان مهلت ثبت نام)

پس از تکمیل و ارسال فرم ثبت نام اگر تا ۲۴ ساعت بعد پیامک تایید را دریافت ننمودید و یا در صورت نیاز به راهنمایی با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ و یا ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید (در صورت عدم پاسخگویی سوال خود را ارسال نمایید تا به آن پاسخ داده شود).

توجه داشته باشید که فیش واریز وجه و یا کپی آن را حتما نزد خود نگه دارید و اصل فیش یا کپی آن را در هنگام حرکت یا هنگام حضور در محل برگزاری برنامه به مسؤولین اجرایی ارائه دهید.

با تشکر.

2 دیدگاه در “برگزاری برنامه بارش رصدی جوزایی در کنار برج تاریخی رادکان (به دلیل شرایط نامساعد جوی لفو شد!)

  1. با سلام همکاران گرامی خوب با لغو برنامه رصدی اگه وقت درمیشه که برنامه رصدی را احیا کنید برنامه آینده چه میشه؟ ممنون .مجید

  2. با سلام. ببخشید منظورتان را متوجه نشدیم. جساراتا ممکن است واضح تر بفرمایید. با سپاس.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *