به اطلاع کلیه علاقمندان می‌رساند به علت نرسیدن تعداد متقاضیان شرکت در برنامه به حد نصاب، این برنامه رصدی لغو شد. وجوه دریافتی به ثبت نام کنندگان محترم عودت داده خواهد شد.

 

6 دیدگاه در “یک شب با ستارگان در کنار برج رادکان (لغو شد)

  1. با سلام و خسته نباشید:
    چرا اخبار سایت همیشه دیــــر اعلام میشه،بهتر نیست یک هفته قبل در سایت زده بشه،یا از طریق سامانه پیامکی اعلام بشه!!! چون تنها راه دریافت اخبار ورود به سامانه سایته… …
    با تشکر فراوان…

  2. با سلام درست است که بنای تاریخی رادکان همیشه رصدگاهی کمابیش مناسب برای منجمین و عکاسان نجومی مشهدی بوده اما شاید بهتر باشد از این به بعد کمی تغییر در مکان برنامه های رصدی انجام بگیرد تا استقبال بیشتری از برنامه ها صورت بگیرد.هرچند با نظر خانم امیری مبنی بر زودتر قرارگرفتن اطلاعیه در سایت نیز موافقم.
    با تشکر

  3. جناب محمد، با سلام و تشکر، این برنامه‌ها قبل از اطلاع‌رسانی در سایت از طریق پیامک به دوستان اطلاع‌رسانی می‌شود. البته انتقاد شما و سایر دوستان گرامی در مورد اطلاع‌رسانی مناسب‌تر کاملا وارد است. موضوع به نحو مقتضی به مسؤولین انجمن منعکس خواهد شد. در مورد اختصاص صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نیز به استحضار می‌رساند با توجه به سیاست‌های سایبری کشور جمهوری اسلامی ایران انجمن تمایلی به فعالیت در خارج از چارچوب قوانین کشور ندارد و تابع سیاست‌های مشخص شده در این خصوص می‌باشد. با تشکر مجدد از پیشنهاد شما و سایر دوستان گرامی و با آرزوی موفقیت.

  4. سلام
    بااین که دفعه ی سوم است که در سایت ثبت نام می کنم(قسمت عضویت در انجمن) اما تاکنون هیچ پیامکی از سوی انجمن به من نرسیده است.
    باتشکروآرزوی موفقیت

قسمت نظرات بسته شده است.