به اطلاع کلیه ثبت نام کنندگان برای شرکت در کلاس‌ها می‌رساند نظر به عدم کسب حد نصاب شرکت کننده در دوره‌های آموزشی، این دوره‌ها لغو شدند. از طرف انجمن با متقاضیان محترمی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام نموده‌اند تماس گرفته خواهد شد.

آرشیو:

انجمن نجوم مشهد در نظر دارد دوره های آموزش نجوم در پاییز ۱۳۹۲ را مطابق جدول زیر برگزار نماید. کلیه علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در کلاس ها پس از مطالعه‌ی کامل اطلاعیه‌، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کد کلاس

عنوان کلاس

تعداد جلسات

روزها و ساعت برگزاری

هزینه ثبت نام دوره

۳

نجوم به زبان ساده

۸ جلسه تئوری + یک جلسه عملی

لغو شد

۴

نجوم مقدماتی

۱۰ جلسه تئوری + یک جلسه عملی

روزهای زوج

۱۷:۳۰-۱۶

۴۰۰۰۰   تومان

۵

نجوم تکمیلی

۸ جلسه تئوری + یک جلسه عملی

روزهای فرد

۱۷:۳۰-۱۶

۴۵۰۰۰   تومان

مهلت ثبت نام:  ۸ آبان ماه ۱۳۹۲

شروع کلاس ها :  ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۲

مکان تشکیل کلاس ها:  متعاقباً اعلام می گردد  (احتمالا دفتر انجمن نجوم مشهد واقع در آزادشهر ، امامت ۳۰ ، پلاک ۸ ، طبقه ۱- )

مکان برگزاری جلسات عملی رصد خانه ی دانشگاه فردوسی در نظر گرفته شده است ولی در صورت برگزاری جلسات عملی در بیرون از شهر هزینه ی ایاب و ذهاب و پذیرایی با شرکت کنندگان می باشد.

دوره  نجوم به زبان ساده آزمون پایان دوره نخواهد داشت و به شرکت کنندگان در انتهای جلسه عملی تنها گواهی “شرکت در دوره”  و نه گواهی “گذراندن دوره با موفقیت” اعطا خواهد شد (این دوره لغو شد!).

دوره های نجوم مقدماتی و نجوم تکمیلی آزمون پایان دوره خواهند داشت و به شرکت کنندگانی که این دوره ها را با موفقیت بگذرانند گواهی “گذراندن دوره با موفقیت” اعطا خواهد شد. تاریخ برگزاری آزمون هماهنگ نجوم مقدماتی و تکمیلی در جلسات آخر به شرکت کنندگان اعلام می گردد.

کلاس ها در روز پنجشنبه آخر ماه های شمسی به دلیل همزمانی با باشگاه نجوم برگزار نمی شوند.

نجوم به زبان ساده : این دوره برای کلیه علاقمندانی که هیچگونه اطلاعات نجومی نداشته و به تازگی می خواهند  در دوره های نجوم شرکت نمایند تعریف شده است و به دلیل اینکه در این دوره مطالب نجوم کاملا ساده و بدون استفاده از فرمول ، توضیح داده می شوند (کودکان و نوجوانان حداقل ۹ سال) نیز می توانند شرکت نمایند.

نجوم مقدماتی : به دلیل اینکه دوره ی نجوم مقدماتی تا حدودی همراه با روابط فیزیکی و فرمول می باشد ترجیها شرکت کنندگان بایستی با روابط ساده ریاضی و فیزیکی آشنایی داشته باشند.

نجوم تکمیلی : در این دوره مطالب نجوم به صورت تخصصی تر تدریس شده و پیش نیاز دوره ی نجوم تکمیلی ، گذراندن دوره ی نجوم مقدماتی می باشد و علاقمندانی که قبلا دوره ی نجوم مقدماتی را گذرانیده اند می توانند در دوره نجوم تکمیلی شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام :

کلیه علاقمندان بایستی پس از واریز وجه ثبت نام به شماره حساب اعلام شده، اطلاعات خواسته شده را به شماره تلفن ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ پیامک نمایید و اصل فیش واریزی خود را به همراه دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، روز اول تشکیل کلاسها به مسؤول مربوطه تحویل نمایند.

شماره کارت : ۶۱۰۴۳۳۷۰۹۶۰۲۹۲۴۲        شماره حساب : ۱۵۳۵۷۹۴۰۸۵      بانک ملت به نام احمد نظام

محتوای  پیامک ارسالی :

کد کلاس مورد نظر

نام و نام خانوادگی

نام پدر

تاریخ تولد

آخرین مدرک تحصیلی

رشته تحصیلی

شماره تلفن همراه

شماره فیش واریزی

شماره پیگیری

تاریخ پرداخت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ ( آقای نظام ) تماس حاصل نمایید.

توجه: در صورتی که هر یک از دوره ها به حد نصاب نرسند، وجه دریافتی مسترد خواهد شد و در صورت تمایل ، شرکت کنندگان کلاس های نجوم به زبان ساده می توانند در کلاس های نجوم مقدماتی ادغام شوند.

6 دیدگاه در “اطلاعیه برگزاری دوره های نجوم ترم پاییز (لغو شد!)

  1. باسلام خدمت دوستان گرامی
    این دوره کلاس عکاسی نجوم تکمیلی برگزار نمی شود انشالله در دوره ی بعدی این دوره برگزار خواهد شد . استاد نجوم مقدماتی آقای طالع زاده و استاد نجوم تکمیلی خانم عنایتی خواهد بود و دوره های نجوم در روزهای اعلام شده برگزار خواهد شد ولی می تواند با نظر خواهی در جلسه اول و در صورت توافق تمام شرکت کنندگان روز و ساعت آن تغییر یابد
    با تشکر

  2. باسلام
    باتوجه به اینکه یک دوره کلاس نجومی مقدماتی در دانشگاه الزهرا مشهد در حال تشکیل است. این سوال برای خودم شخصا ایجاد شد که آیا زیر نظر شماست؟! ضمن اینکه اونجا ذکر شده انجمن نجوم برگزار میکند: !!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *