یکصد و سی و نهمین باشگاه نجوم مشهد پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۳، ساعت ۱۶ در آمفی تئاتر دبیرستان حسین فاتح برگزار خواهد شد. آدرس: بلوار هفت تیر ( آب و برق )، میدان صحیفه ( میدان هشتصد)، خیابان هنر، دبیرستان حسین فاتح

برنامه باشگاه ۱۳۹

عنوان سخنران از تا
تلاوت قرآن ۱۶:۰۰ ۱۶:۱۰
آسمان شب ۱۶:۱۰ ۱۶:۳۰
چگونه می‌توان با قضیه یوفو برخورد کرد؟ محسن شنجمالی پور ۱۶:۳۰ ۱۷:۰۰
سفر به ماه امیر حسام بلندی ۱۷:۰۰ ۱۷:۳۰
آمسابقه* / پرسش و پاسخ ۱۷:۳۰ ۱۸:۰۰

در این باشگاه مطالبی در مورد وضعیت فعلی خبرنامه انجمن و فراخوان همکاری در این خصوص بیان خواهد شد. لذا از کلیه علاقه‌مندان به همکاری با تیم خبرنامه دعوت به عمل می‌آید در این باشگاه حضور به هم رسانند. با تشکر.

* تیم اجرایی باشگاه های نجوم مشهد قصد دارند در هر باشگاه و به شرط استقبال حضار گرامی، اقدام به برگزاری یک مسابقه حضوری نمایند. از شرکت کنندگان در این مسابقه پس از حضور بر روی سن، تعدادی سؤال نجومی (عموما مرتبط با مباحث نجوم مقدماتی) پرسیده خواهد شد و به برنده جایزه‌ای به رسم یادبود تقدیم خواهد گردید. از علاقه مندان به شرکت در این مسابقه  تقاضا دارد ضمن ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، سن، مقطع تحصیلی، رشته) از طریق پست الکترونیکی به نشانی toossky@yahoo.com و با عنوان “مسابقه”، حداکثر تا پایان وقت چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، آمادگی خود را اعلام فرمایند. در صورتی که تعداد متقاضیان شرکت در مسابقه به حد نصاب (حداقل سه نفر) نرسد، پرسش و پاسخ نجومی، برنامه‌ی جایگزین خواهد بود.

با توجه به حساسیت حراست محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه، از حضار محترم تقاضا دارد نسبت به رعایت کامل پوشش، حجاب و شئونات اسلامی، بیش از پیش کوشا باشند. با سپاس فراوان.

2 دیدگاه در “اطلاعیه برگزاری یکصد و سی و نهمین باشگاه نجوم مشهد

  1. جناب آقای بلندی آیا امشب میخواین درباره یه سفر جعلی صحبت کنین که قطعا هیچ فردی روی ماه پا نگذاشته؟ به نظرتون نیم قرن پیش پیشرفت بشر در حدی بوده که بتونن به ماه سفر کنن؟ پس چرا الان این کارو انجام نمیدن؟؟

  2. جناب آقای سینا آیا شما مدرکی دال بر جعلی بودن این سفر دارید؟ اگر دارید از مسؤولین انجمن تقاضا داریم فرصتی را فراهم دارند تا شما بتوانید این موضوع را ثابت کنید،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *