انجمن نجوم مشهد قصد دارد تا اقدام به برگزاری یک دوره‌ی فشرده‌ی آموزش نجوم جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش آموزش شرکت تعاونی دانش بنیان انگاره فیزیک توس و نیز پارک علمی پروفسور بازیما (واقع در طبقه‌ی فوقانی مجتمع وصال مشهد) نماید. 

جزئیات معرفی به نهادهای فوق در دوره ارائه خواهد شد.

از آن جا که ظرفیت دوره تکمیل شده است، متقاضیان جدید در فهرست رزرو قرار خواهند گرفت تا در صورت افزایش ظرفیت یا انصراف ثبت نام کنندگان قبلی، با ارسال پیامک درخواست تایید از طرف انجمن، پذیرای ایشان باشیم.

این دوره در روز‌های پنجشنبه ۲۴ دی (از ساعت ۹ الی ۱۳) و جمعه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

در مورد زمان برگزاری جلسات رصدی دوره، در کلاس تصمیم گیری خواهد شد.

محل برگزاری: بلوار امامت، امامت ۳۰، پلاک ۸، طبقه‌ی منهای یک (دفتر انجمن نجوم مشهد)

هزینه‌ی شرکت در دوره ۶۵۰۰۰۰ ریال (شصت و پنج هزار تومان) می‌باشد که در محل برگزاری کلاس (قبل از برگزاری اولین جلسه) دریافت خواهد شد.

ظرفیت ثبت‌نام: ۱۵ نفر

هدف از برگزاری این دوره تربیت نیروی انسانی آشنا با مقدمات نجوم جهت معرفی به مراکزی است که متقاضی جذب نیروی کار، با تخصص نجوم هستند. در صورت موافقت شرکت‌کنندگان دوره‌ای تکمیلی جهت آشنایی با مبانی آموزش نجوم و ایفای نقش به عنوان یک راهنمای نجومی نیز پس از اتمام این دوره برگزار خواهد شد. علاوه بر آن علاقه‌مندانی که تمایل به آموختن مبانی نجوم دارند نیز می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

به شرکت کنندگانی که در آزمون نهایی دوره نمره‌ی حد نصاب قبولی (۷۵ از ۱۰۰) را کسب نمایند، گواهی گذراندن دوره اهدا خواهد شد.

متقاضیان تا پایان روز سه‌شنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۴ مهلت دارند تا ضمن تکمیل فرم ثبت نام زیر، تمایل خود را جهت شرکت در این دوره اعلام فرمایند و راس ساعت ۸:۳۰ صبح پنجشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۴ جهت ثبت نام نهایی و پرداخت وجه ثبت نام در محل برگزاری دوره حضور داشته باشند. (حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تکمیل و ارسال فرم ثبت نام، پیامکی را از طرف انجمن دریافت خواهید نمود. پس از پاسخ به این پیامک ثبت نام شما قطعی خواهد شد. در صورت عدم دریافت پیامک با شماره ۰۹۳۵۸۵۸۹۲۰۳ تماس حاصل فرمایید و یا با ارسال پیغام به این شماره وضعیت ثبت نام خود را پیگیری فرمایید.)

فرم ثبت نام: (تکمیل ظرفیت)

برای اطمینان از برگزاری دوره (در صورت تامین حدنصاب متقاضیان)، از سایت انجمن در تاریخ چهارشنبه ۲۳ دی‌ ۱۳۹۴ بازدید فرمایید.

11 دیدگاه در “برگزاری دوره‌ی فشرده آموزش نجوم مقدماتی (نجوم ۲) ظرفیت تکمیل شد!

  1. سلام
    اگر دوره نجوم ۲ که در انجمن گذرانده باشیم باز هم نیاز هست این دوره را بگزرانیم؟؟؟؟؟
    با تشکر

  2. سلام. نه نیازی نیست. این دوره همان دوره‌ی نجوم ۲ است که در تابستان امسال برگزار شد. تنها تفاوت در فشردگی برگزاری دوره می‌باشد.

  3. با سلام، من که آشنایی بسیار اندک و مقدماتی با نجوم دارم و علاقمند هم هستم می توانم در این دوره شرکت کنم؟

  4. با عرض سلام. بله دوست گرامی. همه‌ی علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره شرکت فرمایند. موفق باشید.

  5. با سلام.
    من قبلا این دوره رو گذروندم اما مدرکش رو ندارم و البته تمایل به همکاری دارم.
    لطفا راهنمایی ام کنید.
    با سپاس

  6. با سلام-خواهشمند است در صورت امکان کلاس روز پنجشنبه عصر برگزار گردد.
    با تشکر شبیری

  7. با سلام.
    من قبلا این دوره رو در انجمن گذروندم اما گواهى ندارم و آزمون هفته پیش رو هم به دلیل تداخل با امتحاناتم شرکت نکردم، ولى مایل به همکارى هستم.
    ممنون میشم راهنمایى ام کنید.
    با سپاس

  8. سلام. پنجشنبه عصر صد و پنجاه و پنجمین باشگاه نجوم مشهد برگزار خواهد شد.

  9. سلام. مشکلی ندارد. می‌توانید در آزمون پایان دوره شرکت فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *