post

توجه تمامی شرکت کنندگان محترم در برنامه رصدی کویر سه قلعه را به نکات زیر جلب می‌نماییم:

۱- زمان حرکت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ و مکان حرکت برای متقاضیان استفاده از اتوبوس، جایگاه شماره ۱۰ ترمینال مسافربری مشهد می‌باشد. برای رعایت هرچه بیشتر زمان‌بندی برنامه، در صورت تاخیر شرکت‌کنندگان، انجمن مسؤولیتی در قبال افراد جامانده نخواهد داشت.

۲- شرکت کنندگان محترمی که با وسیله نقلیه شخصی در برنامه حضور می‌یابند برای هماهنگی نهایی، حدود ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ در خروجی بزرگراه مشهد-باغچه مقابل اولین سوپرمارکت‌ها (مشاهده محل مورد نظر بر روی نقشه گوگل) حضور داشته باشند. همچنین تقاضا دارد برای امکان هماهنگی بیشتر نام و نام خانوادگی راننده (یا مسؤول) نوع و رنگ و پلاک خودروی خود را به شماره ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ پیامک فرمایید. در صورت که به هر دلیل مایل به حضور در خروجی بزرگراه مشهد-باغچه نیستید، حتما برای هماهنگی نهایی در ورودی شهر فردوس (میدان جنب ترمینال مسافربری) منتظر اتوبوس‌ها بمانید. خودروهای شخصی به هر دلیلی که از برنامه عقب بمانند، حضور در کویر را از دست خواهند داد (به دلیل احترام به شرکت‌کنندگان زیادی که طبق برنامه حرکت کرده‌اند).

۳- در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌فرمایید، حتما آن را به همراه داشته باشید.

۴- در صورتی که به گرد و غبار حساسیت دارید همراه داشتن ماسک (چند عدد) پیشنهاد می‌شود.

۵- اتوبوس‌ها در شهر سه‌قلعه تعویض می‌شوند و با اتوبوس‌های محلی به سمت رصدگاه در دل کویر عزیمت خواهیم کرد.

۶- اکیدا پیشنهاد می‌شود بر روی همه‌ی وسایل همراه خود به کمک برچسب شماره‌گذاری فرمایید و نام خود را نیز بر روی آن‌ها بنویسید. این کار به ویژه هنگام تعویض اتوبوس‌ها از گم‌شدن یا جا ماندن وسایل همراهتان جلوگیری می‌کند.

۷- به دلیل اشغال سکوی رصدی سه قلعه توسط گروه‌های دیگر و برای جلوگیری از تداخل برنامه‌ها، محل استقرار گروه ما در نزدیکی رصدگاه در دق محمدآباد سه قلعه می‌باشد.

۸- در صورتی که تمایل دارید شب هنگام به استراحت بپردازید، پتوی مسافرتی، بالش، زیرانداز و … (که کم حجم و سبک باشند) همراه داشته باشید. همراه داشتن کیسه خواب (در صورت تمایل) بلامانع است.

۹- اگر تمایل به استفاده از چراغ قوه دارید، حتما با به همراه داشتن یک تلق قرمز ضخیم و یا چند تلق قرمز نازک، نور چراغ قوه خود را به رنگ قرمز درآورید تا کمترین مزاحمت را برای سایرین ایجاد کند. همراه داشتن قیچی و نوارچسب و … برای نصب طلق‌ها پیشنهاد می‌شود.

۱۰- در صورت تمایل می‌توانید مقداری نخ سفید، نخ سیاه و سوزن خیاطی نیز به همراه داشته باشید.

۱۱- از آن جا که در محل رصدگاه امکان دسترسی به برق و امکانات شارژ گوشی تلفن همراه وجود ندارد، پیشنهاد می‌شود:

   ۱۱-۱- حتی‌المقدور در مصرف باتری گوشی‌های خود صرفه‌جویی فرمایید.

   ۱۱-۲- در صورت امکان پاور بانک به همراه داشته باشید. همچنین در طول شب رصدی و در صورتی که به برقراری ارتباط تلفنی نیاز ندارید یا در صورت عدم آنتن‌دهی موبایل برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، گوشی خود را در حالت پرواز (یا offline) قرار دهید.

   ۱۱-۳- یک گوشی‌ قدیمی تر و ساده‌تر که باتری آن کاملا شارژ شده نیز به همراه داشته باشید تا در کویر و در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

   ۱۱-۴- از آن‌جا که به هر دلیل احتمال جا ماندن و یا گم شدن گوشی تلفن همراه در کویر وجود دارد (به ویژه هنگام حرکت در شن‌زارها)، ضمن دقت و مراقبت کامل از وسایل همراه خود، پیشنهاد می‌شود کلیه‌ی محتویات مهم، شخصی و خصوصی گوشی‌ها را به محلی دیگر (مانند رایانه، گوشی دیگر و …) منتقل نمایید و سپس آن‌ها را از روی گوشی خود حذف فرمایید.

۱۲- مسیر حرکت از سه‌قلعه تا کویر کاملا خاکی است. بنابراین به رانندگان خودروهای شخصی پیشنهاد می‌شود قبل از ورود به کویر و پس از خروج از آن فیلتر هوای خودرو (و در صورت لزوم فیلتر اتاق) را تعویض نمایند.

۱۳- اکیدا تقاضا می‌شود در طول برنامه به هیچ عنوان محل استقرار گروه و رصدگاه را ترک نفرمایید. در شب هنگام به دلیل تاریکی آسمان و زمین به سادگی امکان گم شدن وجود دارد. قبل از هر گونه اقدام خارج از برنامه حتما مسؤولین برگزاری برنامه را مطلع سازید.

۱۴- در صورت بروز هرگونه مشکل و یا بروز ناراحتی در هر زمینه‌ای ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود موضوع را با مسؤولین برگزاری مطرح فرمایید.

۱۵- مدرک شناسایی معتبر و دفترچه بیمه خود را نیز به همراه داشته باشید.

همچنین از تمامی ثبت نام‌کنندگان محترمی که پس از تکمیل و ارسال فرم تاکنون ایمیل یا پیامک تایید ثبت نام دریافت ننموده‌اند، تقاضا دارد برای پیگیری وضعیت ثبت نام خود با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۴۰۰۴۷ و ۰۹۱۵۵۰۰۹۸۰۵ تماس حاصل فرمایند.

*** تقاضا دارد برای آخرین بار محتویات سایت را صبح پنجشنبه قبل از حرکت به سمت محل سوار شدن به اتوبوس‌ها مجددا ملاحظه فرمایید ***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *