post

دویست و سی‌امین باشگاه نجوم مشهد در تاریخ پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد. برای شرکت در این باشگاه، ثبت نام و تکمیل فرمی که در ادامه آمده است، الزامی است.

آدرس محل برگزاری: بلوار هفت تیر (آب و برق)، بعد از میدان هشتم شهریور، دبیرستان حسین فاتح (فرزانگان ۵)

برنامه باشگاه ۲۳۰

عنوان

سخنران

از

تا

آسمان شب

محمدهادی طباطبایی

۱۶:۰۰

۱۶:۱۵

زندگی ستارگان

موحده خوش طبخ

۱۶:۱۵

۱۶:۳۵

ساختار سحابی سیاره نما دکتر عادله یونس خواه ۱۶:۳۵ ۱۶:۵۵
تولدی دوباره دکتر محمد مهدی مطیعی ۱۶:۵۵ ۱۸:۰۰

در صورت فراهم شدن شرایط، ممکن است این باشگاه همزمان به صورت مجازی نیز در دسترس قرار گیرد. در این صورت آدرس جلسه مجازی، دقایقی قبل از شروع، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لطفا قبل از حرکت به سمت باشگاه جهت اطمینان از برگزاری باشگاه به شکل حضوری آخرین اطلاعیه ها در کانال و گروه انجمن نجوم مشهد را بررسی فرمایید.

با توجه به شیوع کرونا و سرخک، لطفا از آوردن کودکان زیر ۷ سال به داخل سالن خودداری فرمایید یا اگر کودکانی در این محدوده سنی دارید در برنامه شرکت نفرمایید.

رعایت پروتکل های بهداشتی (فاصله فیزیکی مناسب و زدن ماسک) الزامی است.

با توجه به ظرفیت محدود سالن، به محض تکمیل ظرفیت (با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) از پذیرش متقاضیان گرامی معذور خواهیم بود.

پذیرش حداکثر تا ساعت ۱۶:۴۵ ادامه خواهد داشت و پس از آن امکان حضور در باشگاه، فراهم نخواهد بود. بنابراین علاقه‌مندان محترم به گونه‌ای برنامه‌ریزی فرمایند تا قبل از ساعت ۱۶:۴۵ در باشگاه حضور داشته باشند.

ارائه کارت واکسن کرونا و کارت ملی هنگام ورود به باشگاه، الزامی است. برای دریافت کارت دیجیتال واکسیناسیون خود می‌توانید به نشانی https://vcr.salamat.gov.ir/fa مراجعه فرمایید.

حضور در باشگاه‌های نجوم مشهد رایگان است. برای کنترل تردد و بررسی وضعیت واکسیناسیون، لطفا برای ثبت نام به منظور حضور در باشگاه، فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید:

پایان مهلت ثبت نام!

b230