post

انجمن نجوم مشهد با همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، منطقه ملی گردشگری هفت حوض و بوستان دانش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار می‌کند:

“رصد آسمان به بهانه بارش شهابی رُبعی”

تاریخ و زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲

مهلت ثبت نام: ساعت ۱۱ روز پنجنشبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲

مکان برگزاری: فضای باز مقابل رستوران سنتی هفت حوض

مکان دقیق بر روی نقشه نشان: https://nshn.ir/_b17vEpJF4-E

مکان دقیق بر روی نقشه گوگل: https://maps.app.goo.gl/rs23GasAWpTcoawz9

با حمایت انجمن نجوم مشهد، شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، منطقه ملی گردشگری هفت حوض و بوستان دانش، حضور در این برنامه و استفاده از پارکینگ مجموعه برای علاقه‌مندانی که فرم ثبت نام زیر را تکمیل و ارسال فرمایند، رایگان خواهد بود.

در صورتی که قصد شرکت به صورت خانوادگی یا گروهی در برنامه را دارید، تقاضا دارد برای هر یک از شرکت‌کنندگان محترم، فرم را جداگانه تکمیل و ارسال فرمایید. تنها مجوز ورود برای کسانی صادر خواهد شد که نام ایشان در لیست ارائه شده به انتظامات منطقه ملی گردشگری وجود داشته باشد!

مسیر دسترسی به منطقه تا حدودی کوهستانی ودارای جاده‌های پیچ و خم‌دار است. با توجه به تردد شبانه، هنگام رانندگی در این مسیر و به ویژه در زمان برگشت نهایت دقت را مبذول فرمایید. همچنین به دلیل وجود مناطق نظامی در اطراف جاده، از توقف در طول مسیر و تصویربرداری اکیدا خودداری نمایید.

لطفا توجه داشته باشید به دلیل سردی هوا، حتما لباس گرم به اندازه کافی با خود همراه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۳۳۵۰۰۹۸۰۵ تماس حاصل فرمایید.

خواهشمند است هنگام حضور در محوطه برگزاری برنامه، پوشش و شؤونات محیط‌های اداری و دولتی را رعایت فرمایید. با سپاس بی کران.

در صورت ابری بودن آسمان، برنامه رصد لغو خواهد شد. برای اطمینان از برگزاری برنامه در شرایط نیمه‌ابری می‌توانید با شماره اعلام شده تماس حاصل فرمایید!

فرم ثبت نام:

پایان مهلت ثبت نام!

Telegram: https://t.me/toossky

Telegram: @toossky