نتایج آزمون نجوم برگزار شده در مهر ۱۳۹۱ به شرح زیر اعلام می‌گردد. در جدول، حرف پ مبین پذیرفته شدن، حرف ن نشان‌دهنده پذیرفته نشدن و خط تیره نشان‌دهنده عدم تمایل برای شرکت در آزمون مربوطه می‌باشد.
به پذیرفته شدگانی که در یکی از دوره‌های آموزشی انجمن شرکت داشته‌اند، در صورتی که مدارک ثبت نام آن‌ها کامل باشد (۲ قطعه عکس و فوتوکپی کارت ملی) در باشگاه نجوم آبان ماه جاری، گواهی گذراندن دوره اعطا خواهد شد. از این دسته از شرکت کنندگان تقاضا دارد در اسرع وقت نامه ای با عنوان “آزمون” یا “Azmoon” به همراه نام دوره‌ای که در انجمن گذرانده‌اند، نام مدرس و تاریخ برگزاری دوره به همراه نام و نام خانوادگی خود به آدرس toossky@yahoo.com ارسال نمایند.
شرط پذیرفته شدن در آزمون‌ها کسب ۷۰ درصد نمره کل می‌باشد. گفتنی است برای پذیرفته شدن در آزمون نجوم مقدماتی ۲ کسب حد نصاب آزمون مقدماتی ۱، الزامی می‌باشد.
پذیرفته شدگانی که در هیچ یک از دوره‌های انجمن شرکت نداشته‌اند و در آزمون پذیرفته شده‌اند برای کسب اطلاع از نحوه دریافت گواهی خود ضمن حضور در یکی از باشگاههای نجوم به مسؤول آموزش انجمن (آقای نظام) مراجعه فرمایند.
آن دسته از پذیرفته شدگان آزمون نجوم مقدماتی ۱ که حد نصاب ۸۵ درصد نمره کل را کسب کرده باشند در صورت تمایل می‌توانند در دوره آموزش کارشناس نجوم انجمن که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت نمایند.
همچنین پذیرفته شدگانی که حد نصاب ۹۰ درصد نمره کل هر یک از آزمون‌های مقدماتی ۱ و ۲ را کسب کرده باشند در صورت تمایل می‌توانند در دوره آموزش آموزگار نجوم انجمن که زمان برگزاری آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت نمایند.
آزمون بعدی در اسفند ماه سال جاری و یا پاییز سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

نام خانوادگی

نجوم مقدماتی ۱

نجوم مقدماتی ۲

اسعدی

پ

ن

امیری

ن

بختیاری

ن

بهادریان

پ

پ

جاودانی

ن

جوشنی نوقابی

پ

جهانگیریان

ن

ن

خاکساری

پ

ن

ذاکری بایگی

ن

رمضانی

ن

رومی

پ

شوشتری

پ

پ

صحرانورد

ن

عابدی

ن

عابدینی

پ

عین‌القضات

پ

ن

قنبری راد

پ

ن

معماری

پ

نظام

ن

نوری

ن

ن

وظیفه‌دان

پ

2 دیدگاه در “اعلام نتایج آزمون نجوم برگزار شده در مهر ماه ۱۳۹۱

  1. سلام. در صورتی که به نتیجه اعتراض داشته باشید می‌توانید با شماره ۰۹۱۵۵۰۰۹۸۰۵ تماس حاصل فرمایید. از آن جا که هدف یادگیری صحیح مباحث مطرح شده می‌باشد، امکان مشاهده برگه پاسخنامه و پاسخ صحیح سؤالات برای همه شرکت کنندگان گرامی فراهم است. همچنین به زودی نمرات کسب شده از طریق پیام کوتاه برای شرکت کنندگان محترم ارسال خواهد شد. موفق باشید.

قسمت نظرات بسته شده است.